Sunday, January 2, 2011

Nyfødt...

Soundtrack: Jimi Hendrix - All Along The Watchtower

Jeg våknet til denne låta i morrest, eller formiddag. Det var selvsagt etter jeg hadde fått røyka morrasiggen, men det var jævlig fint likevel. Jeg har helt hekta på skikkelig rock'n roll for tiden. Går mye i Zeppelin (såklart) også Hendrix.

Men det var ikke låta alene som gjorde det så fint. Det var han som satt en halvmeter unna og smilte til meg. Herregud jeg blir kvalm av meg selv. Uansett, han er best. <3

Jeg vil egentlig ikke lage noe vrælepost om hvor forelska jeg er og sånt, men faen. Hva skal jeg si? Det er en såpass stor del av hverdagen min nå. Uansett, jeg er iallefall forelska og alt fungerer. Jeg elsker livet mitt. 2011 blir fettnajs!!

By the way, Bergen. Watch out. Æ kommer førr faen innom!

Kjærleik te tusen og fred ut!

1 comment:

Elisabeth said...

Æææ, misunnelig på Bergen! Jeg vil også ha besøk av verdens søteste Beate <3