Sunday, February 13, 2011

Tumor i ditt hjerte

Soundtrack: albumet Violeta, Violeta vol.1 av Kaizers Orchestra

I dag er jeg sliten. Jeg har nemlig jobbet hele helga, på Gammelpopfestivalen i Bodø. Og det var kjempegøy! Startet med opprigg på fredagen, og siste finpuss på dagen på lørdag. Også solgte jeg billetter hele kvelden. Det kom en god del folk og stemninga var på topp hele kvelden. Så jeg er iallefall fornøyd med resultatet.

Ellers så har det vært lite action i det siste. Jeg er på en slags ferie nå, ting må bearbeides og sånt. Ble litt kaos i livet mitt en stund. Spesielt et menneske som var en relativt stor del av livet mitt, viste seg å være en total idiot. Enkelt og greit så kutta jeg dette mennesket vekk. Men likevel, det sviket jeg følte gjør meg fortsatt forbanna når jeg tenker på det. Så for å si det sånn, jeg er ikke akkurat forelska lenger.

Uansett, satser på at ting løser seg og at livet blir litt lettere å leve av og til. Selv om akkurat nå, så savner jeg bare ting. Ting som kanskje burde vært glemt, men dog. Jeg savner også mange mennesker, dere vet hvem dere er! Jeg har fått en ny venn, som jeg tror blir god å ha i tiden som kommer, takk til han. :)
I morgen skal jeg på kino å se "Jeg Reiser Alene", jeg gleder meg! Men så er det jo Valentine's day, og jeg hater jo valentine's day. Gidder ikke ta opp hvorfor, jeg bare gjør det. 133225, så det så.

Kjærleik og Fred ut!

No comments: