Saturday, December 17, 2011

Jag er tilbaks! Muligens...

Soundtrack: RSP & Thomax - Månelyse Netter


Sprøtt det her med denne bloggen. Jeg oppdaterer sjelden med mindre jeg tenker mye, har det jævlig bra eller jævlig kjipt.
Nå har jeg det derimot helt greit. Jeg har blitt hele 22 år, og det var i går. Jeg har tatt tak i ting og gjort drastiske endringer. Men det må jo til om man skal komme seg noen vei her i livet. Og det går visst min vei!

Det eneste jeg kan "klage" på nå er vel kun tankene mine, og snær. Også skulle jeg gjerne hatt flere å ringe når jeg egentlig bare vil skravle. Blir så kjedelig å sitte alene med siggen.

Jeg gleder meg sånn til juuuul! Blir så herlig å være med min fine familie og spise masse god mat, men det jeg gleder meg aller mest til er å gi vekk gaver. Elsker å se reaksjoner på vedkommende når h*n får gaven fra akkurat meg. Fantastisk.

Uansett, jeg har ikke mer fornuftig å lire av meg for øyeblikket. Om det mot all forventning som skulle lese denne bloggen, så kom gjerne med forslag om hva jeg skal blogge mer om.

Kjærleik og Fred ut! :)

No comments: